2015. július 9., csütörtök

Koncertélmény

Zuram a névnapjára 2 db Dream Theater koncertjegyet kapott tőlem, és iszonyú mázlim volt, mert engem vitt el kísérőnek. 

A koncert a zenekar 30. szülinapi turnéjának budapesti állomása volt. A FB-on csatlakoztam a BarbaNegra Track (itt rendezték a koncertet) oldalához , így frissiben infokat kaptam arról, hogy ki lesz az előzenekar (Special Providence, Kamelot), mikor kezdődnek pontosan a koncertek és néhány nappal az esemény előtt valaki azt is felrakta, hogy az eddigi turnéhelyszíneken miket játszottak. Nos, a setlist itt is állt, gyakorlatilag ugyanazt nyomták le, mint eddig bárhol/mindenhol, így előtte rá tudtunk hangolódni. Odafelé úton kicsit aggódtam, mert a Zuram nem érezte valami jól magát. 
Nem érkeztünk túl korán, a Special Providencet kihagytuk, és a Kamelotnak is csak az utolsó 1-2 számára értünk oda. Egyébként teljesen megleptek, nagyon jól tolták! 
Dream Theater-ék tartották az ütemtervet és pontosan 20:45-kor léptek színpadra. Feszes kis programot állítottak össze, minden albumról 1-1 számot játszottak le. Nem csicsázták túl, nem voltak eszetlenül elnyújtott szólók. Volt viszont nagyon jó zene, fantasztikus hangulat, rekedtre ordítás és enyhe halláskárosodás a koncert végére :D

Csápolás a 2. sorból :)

Végén egy csoportkép

Régi póló újra akcióban :)



 Jó buli volt, ez a dal meg annyira a fülembe mászott, hogy egész nap ezt dúdoltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése