2015. július 27., hétfő

Magánzoo

Én is megkezdtem a nyári szünetet (így július végén) értsd: ezen a héten én vagyok a soros gyermekfelvigyázásban.
Jó sok programot összeírtam a srácoknak, de kicsit aggódva indulunk a hétnek: Csongi már egy hete lázaska. Mivel tegnap már egész jól bírta, 10-12 órát láztalan volt, így ma délelőttre Felsőlajost céloztuk meg, ahol a Magánzoo állatkert lakozik. Ez egykor Abonyban volt, néhány hónapja átköltöztették az állatokat (vagy egy részüket) ide.
11-re időzítettünk, mert ekkor lehet megsimogatni a 6 hetes pici tigrist, Shakirát. Elég nagy volt a tömeg, de a gondozó (tulaj?) nagyon jópofa és közvetlen volt, látszik, hogy nagyon szereti amit csinál, nem csak pénzt akar szerezni, hanem jól akar eladni/előadni. 
A cica-simiből én sem akartam kimaradni (ki tudja, lesz-e alkalmam még valaha egy fehér bengáli tigrist simogatni), így a fotók csak sebtében készültek (aki balra Nimi, középen Csongi fejebúbja és keze, Nándi hátul maradt, én meg később a fotó után nyúltam oda)


Nándi inkább a papagáj iránt érdeklődött (aki még szintén kölyök):

Aztán ebédeltünk is egy kicsit a helyi büfében (sültkrumpli, rántotthús, rántottsajt, görögsaláta), a fiúk játszótereztek is, megnéztük a többi nagymacskát és zoo-csemegével megetettük a nyulakat, tengerimalacokat és a csacsikat.


Kifelé menet választhattak egy-egy kulcstartót (nyaralunk vagy mifene) - Nándi gyűrűsfarkú makisat, Csongi kistigriseset, Nimi pedig papagájosat kért.
Abszolút kimaxoltuk az időnket: amint kiértünk a kövesútra, elkezdett esni az eső....
Szép volt, jó volt, szerintem visszamegyünk még!


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése