2015. szeptember 23., szerda

Fotózás - Andi és Kornél

Annyira örültem, hogy felkértek fotózni, és nagyon-nagyon izgultam, hiszen nem csak távoli ismerősökről van szó.

Ők pedig készültek és megadták a módját. Kibérelték a Benczúr házat a fotózás kedvéért. És mivel előző este kiderült, hogy a menyasszonyt én fuvarozom egy fotózásról az esküvő helyszínére, gondoltam én is felkészülök:

A kreatív fotózás szuper volt (nem akarom azt írni, hogy "jó hangulatban telt" mert az olyan, mintha kávézgattunk volna) Vidámak voltak, viccesek, szépek és szerelmesek:



 








A fotózás után Újpestre hajtottunk, az esküvő szép volt és megható (én mindig bőgök az esküvőkön) A ceremónia után átsétáltunk a közeli étterembe ahol gyönyörű terített asztalok vártak minket.

Készítettem neki (és a vendégeknek) köszönőkártyát is.

Sok boldogságot nektek!





1 megjegyzés: