2015. szeptember 30., szerda

Szüreti felvonulás

Szolgálati közlemény! Aki csak az utolsó bejegyzést szokta nézni, az most tekerjen lejjebb, mert tettem fel egy csomó fotós fotót, csak hogy utolérjem magam...

Szüreti felvonulás: Minden évben fellépnek a nagycsoportos ovisok, és minden évben más az útvonal. Idén a falu innenső végéről indult a menet, előtte kis előadások voltak. Pogácsázás, üdítőzés, felnőtteknek borkóstoló, szóval volt minden, mint a jó boltban. Volt egy kis csúszás, így Nimi már előre elunta magát.



Mintegy egy órás késéssel kezdtek a gyerekek, és ők voltak az első fellépők. Cukik voltak, mint mindig :)


A fellépés után leléptek. Na, nem. Lovaskocsival mentek a következő helyszínre, ott másik csoport lépett fel, szintén pogácsázás, üdítőzés, stb.
Én kocsival mentem utánuk, beugrottam még egy plédért, mert nagyon hideg volt, és a lovaskocsin gondoltam elkél majd a takaró. Viszont Nimi már megunta a műsornézést, így hazaindultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése