2015. december 22., kedd

Adventi készülődés

Adventi koszorúnkról írtam, a mikulásról is, sőt, a karácsonyfadíszek beszerzéséről is (itt egy része a nagyok 10 cm-esek, de van köztük 8, és 5 cm-es is)

De ezeken kívül is sűrű volt a program:

Még november legvégén volt a JTB partnertalálkozó, amire engem is meghívtak (én vagyok a kontakt személy a cégnél: repjegyeket én foglalom, rendelem stb) a Gerbaud cukrászdában volt az állófogadás, nagyon szép helyen, nagyon fincsi sütikkel, nagyon klassz zenével (Kozma Orsi énekelt) Mondanám, hogy olyan fantasztikus buli volt, hogy majd beájultam, de igazság szerint tényleg elájultam :D :D Mentségemre legyen mondva, cudar egy hajtós napom volt aznap (aircraft&aerospace meeting 16 európai vendéggel) Mindegy is. Szép volt, élmény volt.




Aztán a múlt héten kézműveskedtünk a gyerekekkel az oviban és a suliban is. 
A héten a kollégáknak szaloncukrot készítettem (ezúttal tej-tojásmentes verzióban rumos-diósat), tállyai bort kaptak mellé. A HR/Admin és a Pénzügy kis csapatával vacsiztunk is egy szerény évbúcsúztatós pletykázós este keretében.
A tanító néniknek diós-vajas sütit sütöttem. A közös karácsonyi ajándékhoz. Erről sincs képem, pedig nagyon cuki diós mackókat sütöttünk a srácokkal. (két edzés között rohanva)

Képeslapokat is gyártottam  (ezeket majd később mutatom) és felragasztgattam azokat, amiket idén kaptam:

Épp sül a zserbó és a napi nóta keretein belül ezt küldöm mindenkinek:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése