2015. december 23., szerda

karácsonyi történet

Igazság szerint nem is karácsonyi, de ilyenkor mindig eszembe jut és felidézzük  Zurammal.

2006-ban meghívtak a TNT-s mikulás bulira minket. Akkor még ott dolgoztam, bár épp otthon voltam Nándival, aki másfél éves volt. A TNT mindig is adott a külsőségekre, most sem volt másképp, puccos belvárosi klubban (alig találtunk parkolót), haboskakaó, gyerek játszósarok, héliumos lufik, minden ami kell. De igazán akkor tátottuk el a szánkat, amikor a Bojtorján kezdett hangolni és élő zenés koncertet adtak!
A műsor után a zenekar is maradt még egy haboskakaóra ( :D ) én pedig összeszedtem minden bátorságomat és odamentem hozzájuk. Megkérdeztem, hogy a karácsonyi albumukat lehet-e még kapni valahol, mert a férjemnek gyerekkori kedvence és sehol se találom. Az egyikük elkérte a címemet (egy szalvétára írtam fel, tisztára mint egy hollywood-i filmben) és megígérte, hogy küld egyet. A napok teltek, CD nem jött. Már el is felejtettük, mikor karácsony előtt 1-2 nappal a postaládánkban ott figyelt a várva-várt küldemény. Komolyan még most is meghatódok, ha belegondolok! Azóta is nagy becsben tartjuk, december elejétől minden nap meghallgatjuk, és ilyenkor mindig felemlegetjük, mint kedves emléket.
Nem tudom, anno a TNT-nél kinek az ötlete volt meghívni a Bojtorjánt, de fantasztikus ötlet volt, és nagy örömet szerzett vele nekünk (szülőknek főleg)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése