2016. szeptember 12., hétfő

Cewe bingo

Augusztustól új játék van a Cewe blog fórumán. A "Heticewe" megszűnt, helyette bingo játék indult, ami egész hónapos. Minden hónapra van egy-egy bingo kártya, a szeptemberit itt lehet megnézni:
http://halado.fotokonyv.hu/cewe-bingo-szeptember/

Legalább 5, max 24 képpel lehet nevezni, ami lehet scrapbook is, de legtöbb helyen fotóval is lehet nevezni. A fotót adott hónapban kell készíteni, a scrap oldalhoz használt fotók lehetnek régebbiek is, de az oldal az adott hónapban készüljön.

Én kicsit későn kaptam észbe (nomeg fotókönyveztem vadul), de összeszedtem magam és végül a 9-es kategóriába nevetem be, ilyen lett a bingo-lapom:

A feladatok és az oldalak nagyban:
Fehér háttér, minimál díszítés:

Nyaralás:

Festve / pacsmagolva:

Hajnalban:

Dalszöveggel:

A fotók:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése