2016. szeptember 26., hétfő

Pesti Broadway Fesztivál

A "Legjobb névnap" ünnepségsorozat keretein belül végre eljutottam a Pesti Broadway Fesztiválra.  Kb 10 éve tervezem, hogy elmegyek. De öt éve tuti. Aztán mindig közbejött valami. Vagy épp lecsúsztam a dátumról, vagy kötött program volt azon a hétvégén, vagy valamelyik gyerkőc volt beteg. Nade most! Most bepótoltam és mindkét este: pénteken és szombaton is elmentem.

[1.0] Az ünnepségsorozat első részeként a Zuram és a gyerekek is felköszöntöttek, megkaptam kedvenc parfümömet és csodaszép rózsákat. 

[2.0] Miután Zuram bevállalta a dedeket (nem sok választást hagytam neki, nameg ezzel is hozzájárult a névnap további ünnepléséhez)  Zita barátnőmet is útba ejtettem Bp-en és egy órát dumcsiztunk mindenféléről. Tőle egy hatalmas doboz csokis sütit kaptam.


[3.0] Ezután mentem csak a belvárosba, ahol iszonyat szerencsével az Oktogon közelében sikerült parkolnom és kis túlzással már a Liszt Ferenc térnél megismertem Janza Kata hangját. Nagyon sokan voltan, de nem volt tolongás vagy nyomakodás, minden gond nélkül be tudtam állni a színpad mellé is. Aki nem akart közel menni, az egy hatalmas kivetítőn nézhette a produkciókat, a hangosítás remek volt, messzebbről még jobban is hallatszott, mint egészen közelről. Fényképezőgépet nem vittem magammal, de a telefonommal lőttem egy pár teljesen használhatatlan fotót :)
pl ilyet:

Az engem nem annyira érdeklő blokkok alatt elsétáltam a jegyirodába is, és mivel 20%-os kedvezmény volt azon a hétvégén, nomeg már egyébként is terveztem: vettem 2 jegyet az októberi Lady Budapestre.

A nap fénypontjaként egy közös selfi erejéig "leintettem" Szabó P. Szilvesztert is (tudom, hogy utál fotózkodni, mégis belemosolygott a kamerába, fantasztikus színész no!)

Hazafelé menet többször is ránéztem a telefonomra, hogy ugye nem csak álmodtam és tényleg sikerült elcsípni egy közös fotót...

[4.0] Másnap már nem mint névnapi ünneplés, de folytatódott a Pesti Broadway. Este a tervezett helyett később indultunk, így lekéstem a dedikálást. Egyébként is szakadt az eső és nehezen találtam parkolóhelyet (bár tök mindegy, ha gyorsan találok, akkor is lekéstem volna) Mérges voltam, így gondoltam, "bosszúból" veszek jegyet a Marie Antoinettre is. Mivel egy októberi előadásra már volt jegyem (ld fenn), gondoltam ne aprózzuk el, inkább novemberre néztem-volna, de a novemberi műsor még nem volt kinn. A "jegyárus" hölgy sajnálkozott, kérdezte, miért nem veszek valami másra, ha már 20% kedvezmény van most. Mondtam, hogy tegnap már vettem a Lady Budapestre. Kérdezte, hogy felíratkoztam-e a nyereményjátékra, én meg mondtam, hogy nem, talán a "jegyárus" fiú elfelejtette mondani (a hölgy meg se lepődött), így felírta a nevem és az elérhetőségem.
Az "Ének az esőben" blokk alatt elállt a szakadó eső! Vicces volt, mikor ez mindenkiben tudatosult.
Egész pontosan elkezdték az Elisabeth blokkot, a 20 évvel ezelőtti bemutató kapcsán. Fantasztikus volt, szerintem mindenki kitett magáért. Ahogy hallottam, nem csak én ismertem kívülről a dalokat, közelemben szinte minden 2. emberke énekelte/dúdolta (a többek meg egyszerűen szégyenlősek és nem merték kiereszteni a hangjukat)
Nővéremmel online kapcsolatban voltunk, tudósítottam neki az eseményeket, sőt, még online videót is küldtem a FB-ra (miután rájöttem, hogy hogyan kell)
Volt, aki nálam komolyabb géppel készült:

Szuper volt hallani újra szabadtéren a darab néhány dalát.

A blokk után kihúzták a nagy kalapból a jegyvásárlós nyerteseket és utolsónak az én nevem hangzott el. Akkorát visítottam, hogy még a színpadon is meghallották (pedig akkor már nem az első sorban álltam) Peller Anna meg is jegyezte: "húha, valaki nagyon örül"
A jegyirodában átvettem a jegyeim, ami történetesen az október 31-i Marie Antoinett-re szól. Hát mi ez, ha nem a sors keze....

2 megjegyzés:

  1. Azt a.....!!!!!! gyönyörű napod volt! Nagyon örülök neki, tán még sárgulok is :) .

    VálaszTörlés
  2. azért jó az okosteló, meg a net. az előadásokra partnerként jelentkezem

    VálaszTörlés