2017. december 31., vasárnap

December

A decemberünk, így az advent és a karácsony is kicsit szomorúbban alakult, mint eddig: Csabi válltörése és apukájának halála elcsendesített mindannyiunkat.

A céges partnertalálkozókra és a karácsonyi bulira nem tudtam menni, mondjuk kedvem sem nagyon volt, de a szervezésből idén is kivettem a részem: a plakáttervezés és a karácsonyfa díszítés munkahelyi kötelességem.

Mézeskalács házat idén nem sikerült összerakni (előbb széttört, majd miután összeragasztottam, menthetetlenül összedőlt), viszont sokat kalácsoztunk, mézest és vajas kekszet is sütöttünk a fiúkkal itthon is és otthon is.:

És idén is küldtünk képeslapokat a Cewés csajokkal, az én korlátomra kikerült néhány családi és baráti lap is, lélekmelengető rájuk nézni:



December elején esett egy kis hó, így néhány napig volt egy kis téli hangulat:


A mikulást itthon is és a suliban is várták a fiúk.



24-én (majd 25-e reggel is) az ügyeletet jártuk Csongival, mert szegénynek begyulladt a szemhéja. Ez csak 4 nap múlva kezdett javulni és picit még mindig látszik. A fenyőt idén is én vettem és kisebbet választottam, mint tavaly. A fiúkkal közöse faragtuk be, és a kutya is tevékenyen részt vett ebben. De legalábbis jól feltartott minket.





25-én Nyíregyházára mentünk karácsonyozni


26-án pedig Törökszentmiklóson gyűlt össze a család:


Szigorúan gyógyászati célból kipróbáltuk a miklósi gyógyvizet (A nátrium-hidrokartbontos gyógyvíz kiválóan alkalmas reumatikus, nőgyógyászati és belgyógyászati megbetegedések kezelésére.)

Hazaérve aztán a pechsorozat folytatódott: eldőlt a karácsonyfánk, a díszek fele (köztük a különleges csúcsdíszünk is) eltört.

 Mivel a romokat csak úgy tudtuk eltakarítani, hogy közben bontunk is, a karácsonyi karácsonyfát teljesen leszedtük. Jó fotós módjára megoldottam a helyzetet egy háttér karácsonyfával (amin még ledes égő is van), így ez lett a szilveszteri karácsonyfánk. 

És ha már december, akkor ide biggyesztem a decemberen készült scrap oldalakat is:
Lila (tiszta mázli, hogy tavaly lila pólóban díszítettem fát...)

"Waiting for..." készlettel:

 3-as számmal, mi más is lehetne...

 Meghitt:

 És Soma Design Rustic christmas mini készletével:


És bár még fél nap hátra van ezzel a karácsonykor készült fotóval szeretnék mindenkinek nagyon boldog(abb) új évet kívánni (Csongika kérésére a szemét retusáltam)



2 megjegyzés:

  1. Személy szerint örülök a bejegyzéseidnek és minden nap megnézzük az "inárcsi történéseket".
    Remélem idén még több kikapcsolódásod, pihenésetek lesz, esetleg közösen is.
    Nagyon boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Annnnyira jó!! Sok ilyen nap kellene, persze leszámítva a sajnálatos eseményeket! A fotók szuperek, főleg a negyedik gyerekkel :)

    VálaszTörlés