2018. március 21., szerda

Ilyen van? Ilyen nincs!

A mai napomat tökéletesen lehet jellemezni az alábbi dallal.

Külön kiemelném az alábbi sort:
"...piszokraták előtt vigyázba állni sima csicskaság, s nem ritkaság, de ki tud szembeköpve vígan játszani???"

https://www.saavn.com/s/song/hungarian/Des--Geszti:-A-Pal-Utcai-Fiuk-Musical/Ilyen-Van!/ExIEYwdHQVQ



Dalszöveg: Geszti Péter  Zene: Dés László

Ilyen van?
Ilyen van?
Ilyen nincs!
Ilyen nincs?
Ilyen van!
Ilyen van?
Ilyen van!
Hát ilyen nincs!
Ilyen van!

Ez beszökik a falon át
És csak úgy viszi mit a két szeme lát
Harapod a szád
Divat a piszokrataság

Az bekerít és kigolyóz
De hogy te tuti begolyózz, odasóz
Szava hazavág
Divat a piszokrataság

Nem is értem
De mért nem?
Mert ehhez kérem pofa kell
Legyen ami égjen
A szégyen
De mégis nekem borul el egyedül a képem
Ha én nem
Egy ilyen alak vigyorát, ki töröli le?

Ilyen van?
Ilyen nincs!
Ilyen nincs?
Ilyen van!
Ilyen van?
Ilyen van!
Ilyen nincs!
Ilyen van!

Hogy vele sose hadakozz
Hoz majd egy rendeletet is, adakozz
Mutat ide rád
Kezében piszok nagy a zsák

Nem is értem
De mért nem?
Mert ehhez kérem pofa kell
Legyen ami égjen
A szégyen
De mégis nekem borul el egyedül a képem
Ha én nem
Egy ilyen alak vigyorát, ki töröli le?

Ilyen van?
Ilyen nincs!
Ilyen nincs?
Ilyen van!
Ilyen van?
Ilyen van!
Ilyen nincs!
Ilyen van!

Add tovább
Hogy nincs tovább
Piszokraták előtt vigyázba állni
Sima csicskaság
Nem ritkaság
De ki tud szembe köpve vígan játszani?
A bőr gömbölyű, nem lapos
A Grundon bárki nem tapos
Bátor, aki ráoson
Mi áthúzzuk a városon

Nem értem
De mért nem?
Mert ehhez kérem pofa kell
Legyen ami égjen
A szégyen
De mégis nekem borul el egyedül a képem
Ha én nem
Egy ilyen alak vigyorát, ki töröli le?

Ilyen van?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése