2018. március 26., hétfő

Színházban a nagynénivel - Boeing, boeing, leszállás Párizsban

Erősen gondolkodnom kell, de azt hiszem, még nem volt közös programunk így ketten az elmúlt 38 évben. Most viszont kikapcsolódtunk, és ezzel kipipáltunk még egy színdarabot a "kötelezően megnézendők" listájáról. (...avagy mindenhavi színházjegyünk add meg nekünk ma...ámen)

 
A Boeing, boeing, leszállás Párizsban c. vígjátékra már kb egy éve akartam elmenni, de hol az időpont nem volt jó, hol  jegyet nem lehetett kapni. Ez tipikus nálam.
A szereplők közül senkit nem láttam még színpadon, viszont mindenkiről volt valami kialakult véleményem (leginkább tv-s szerepléseik alapján), így kíváncsian néztem, ki mit hoz ki a karakterekből.
 
Pindroch Csaba szívtipró agglegénye érdekes volt, bár néha egyszerűen nem értettem, amit mond, annyira hadart. (Vagy mintha nem forgott volna a nyelve)
Vida Péter kiváló komikus, hozta is a gyagya vonalat, amit tőle vártam, egyébként imádom az arcát nézni, annyira sokszínű.
Molnár Piroska parádés volt, alázatosan, néha kicsit huncutul, de mindvégig fantasztikusan játszotta a házvezetőnőt.
A három stewardessnek: Gubás Gabi, Tóth Eszter és Schell Juditnak (érkezési sorrendben) remekül áll a szerep, Schell Judit hangszínét és egyáltalán a megjelenését egyébként is nagyon csípem, öröm volt színpadon is látni.
És ezzel vége is a szereplők névsorának.

A darab remek kikapcsolódást nyújt, pont elég helyzetkomikum és poén akad benne ahhoz, hogy egy vasárnap este az ember jól érezze magát. Menjetek a Tháliába (is)!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése