2019. február 27., szerda

Színházban újrázva - Apáca show

Úgy látszik, a február ezúttal az újranézések hava.

Szóval, mikor megtudtam, hogy idén már egyáltalán nem játszák az Apáca showt és az új igazgató valószínűleg leveszi az Operett színház műsoráról, na, akkor kétségbeesetten próbáltam jegyet szerezni a showra. Minden nap reggel és este (igen, néha napközben is) megnéztem az összes általam ismert jegyiroda és adok-veszek oldalt. Végül az utolsó előtti héten elég gyors voltam és egy normális ajánlattal futottam össze (duplaáron nem akartam jegyet venni, azért annyira elvakult nem vagyok).

20-án szerdán, szerintem ugyanazzal a szereposztással néztem, mint akikkel először. Sajnálom, hogy Peller Annát nem láttam a szerepben, bár még reménykedek, hogy egy másik színpadra átviszik és a szereplők jórésze is megmarad.

Leszámítva, hogy Sári Éva többször melléénekelt (nem csak én szisszentem fel), még mindig imádtam az egészet és ismét lenyűgözött a lendület, ami az egész darabon végigsöpör. annyira-de annyira fantasztikus show-műsort nyomtak le, végigröhögtem, pedig a poénokat mostmár ismertem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése