2019. február 3., vasárnap

Színházban újrázva - Jövőre, veled, itt...

Szinte pontosan egy éve láttam, így tényleg jogos a címe, Jövőre veled, itt...
szörnyű, hogy torzít ez a telefonos kamera

Ez az a darab...
-amiről itt írtam részletesebben: https://minyuka.blogspot.com/2018/02/szinhazban-last-minute-jovore-veled-itt.html (gondolom már mindenki olvasta)
-amin mindig bőgök és két perc múlva vinnyogva röhögök (nem, az első sorban ülve sem fogtam vissza magam)
-amit nem is tudok elképzelni nagyszínpadon, mert annyira intim, annyira varázslatos, annyira egyszerre rezdülős a Raktárban (na, jó, azért megnézném nyilván nagyszínpadon is. nagyduzzogva)
-aminek utolsó dalát szinte minden nap éneklem (pedig azt írtam tavaly, hogy a dalok nem fogtak meg igazán) 113x
-amire kb 20 perc alatt elfogynak a jegyek, így résen kell lenni jegyvásárláskor (igen, már van jegyem áprilisra...)
-amire jobb szeretek egyedül menni (bár még sose kérdeztem senkit, eljönne-e velem), mégis ismerős társaságban vagyok: a Szabó P. FB rajongói klub fele ott volt tegnap is...
-amiben egy csomó olyan mondat és gesztus van, amiben magamra/magunkra ismerek (pedig nem is házasságtörünk) 
-ami után mindig kicsit jobban szeretem a férjemet (pedig nem is házasságtörünk. Remélem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése