2022. január 23., vasárnap

Újabb szépséges szoba

 Nyáron annyira jól sikerült Csongor szobájának parkettázása, hogy további megbízásokkal kecsegtettük Juditékat, de azért hagyni akartunk nekik egy kis időt regenerálódni, bár leginkább csak tologattam a potenciális dátumokat, mert Nimród szobájában az ágyhelyzet sem tisztázódott és a gardrób szekrény miatt külön aggódtam.

Végül január elejére egyeztettünk időpontot a szakemberekkel :D A parkettavásárlás pikkpakk gyorsan ment, mert ezúttal elkísért a Zuram, így nem agonizáltam órákat a színek felett (szürkésebbet választottam, mert a bútorok fekete-fehérek, a szekrény pedig szürkés) Amennyire lehetett, kipakoltam a szobát, kiürítettem a gardróbot, felszedtem a parkettát. Toncsi kitalálta, hogyan haladjunk és arrébb csúsztattuk a dögöt. 

Szépen haladtunk, kitaláltam, hogyan kéne a hosszabbítót elvinni a másik sarokba, Toncsi ügyesen megvalósította, Judittal mértek-vágtak, én besegítettem néha, de igazából a munka java rájuk hárult (ráadásul jól meglépcsőztettük őket, mert a garázst jelöltük ki lapszabászatnak, így fél emeletet minden csíknál fel-le kellett mászkálni)

Nap végére csak az erkélyajtó lécek maradtak (a képek tanusága szerint ebbe is beleadtuk szívünket-lelkünket) 

Ilyen volt:



Ilyen lett:


Köszönjük a szuper munkát, nyárra egyeztetünk időpontot Nándi szobájára :)

1 megjegyzés:

  1. Óó de jó lett bepakolva. Sokkal tágasabb a tér.
    Szívesen csináltuk, vállalva a 3 napos izomlázat .
    Várjuk a következő dátumot

    VálaszTörlés