2012. április 13., péntek

Barátok

Restanciám volt egy oldal Zita barátnémnak. De nem csak emiatt örültem Beedee és Bóbita közös készletének, ami ép a Friends címet viseli és ma jelent meg. Imádom ezt a zöldet, a lányok pedig fantasztikus készletet raktak össze. 
A fentebb említett oldalra csak pakoltam és pakoltam a mindenféle szépséges elemeket és össze is állt. Mint a mákostészta. Vagy túróssüti mazsolával. Az is összeáll, ráadásul mint mindenki tudja, a mazsolák Poisson eloszlásban vannak. Na, az én oldalam is hasonló* Kicsit bezöldült fejjel, kicsit az összevisszaság közepén, de annál nagyobb szeretettel készült.







*aki nem tudta követni a gondolatmenetet, semmi gond, vannak elborult pillanataim. Apropó, az ugye megvan, hogy miért konvergens a csigalépcső? Mert monoton és korlátos. Na, jó, elég mára belőlem...

6 megjegyzés:

  1. A kép most készült? Levágattad a hajad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én vágtam le tegnapelőtt. Majd elmesélem...

      Törlés
  2. Csak a fotószerkesztésről. Én egymás mellé, vagy szembe szerkesztettem volna. Ha lehet egymásra nézve. De így is konvergens.

    VálaszTörlés
  3. Milyen kicsi a világ.... Fotókönyvet szerkesztgetek és kire akadok... Remélem jól vagytok....

    Jó lenne dumcsizni már :)


    Kriszta (innen az Alföldről)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól vagyunk, köszönjük, és tényleg jó lenne összefutni :))
      Fotókönyv, ne is mondd, most fejeztem be 2 héten belül a 2.-at, és nekikezdhetek a 3.-nak :)) Persze ez édes teher, imádom a Gimp-et, csak összeválogatni a sok cuccomból a megfelelőt, az a hosszú idő :))
      Szólj, ha tudok segíteni fotókönyv ügyben :))
      pusza

      Törlés
    2. Kriszta, ha erre jársz még: jó még a citromailos címed?

      Törlés