2012. április 16., hétfő

CT oldalak

Készült néhány CT oldal, amit itt még nem mutattam.
Az első Orsi új készletével. Húsvétolós nagyfotós oldal :)
Felhasználtam köszönettel: Eggs and Rabbits by Orsi Simon

Aztán van itt egy , ami egy kihívásra készült, a Scrapping Fairytales-en Theresa kihívása, aminél egy adott készletet kellett használni és egy olyan technikát, amit ritkán, vagy soha nem alkalmazunk. Nos én mostanában nagyon keveset maszkolok, olyat pedig azt hiszem, még soha nem csináltam, hogy a betű legyen a maszk. 

Felhasználtam köszönettel: Miss You by Simple Girl Scraps

Az oldalnak készült párja is, "plusz 1 GIRL" felirattal, és minő meglepő én vagyok rajta :))) fotókönyvbe megy majd.

És van még egy Simple Girls Scrap-es, Theresa új template csomagjával, és sok-sok készletével:
Felhasználtam köszönettel: -My Life Tempate Set -School Rules -Simple Me -Spring Has Sprung -Cherished Memories by Simple Girl Scraps

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése