2012. április 21., szombat

Izgalmas este

Tegnap volt anyukám szülinapja* (Isten éltesse sokáig ezúton is) és ezalkalomból meglepetések sorozata várt rá.

Először is átadtuk a fotófüzetet, amit neki készítettem. Eredetileg anyáknapjára kérte, de gyorsan összehoztam, hogy nagyobb meglepi legyen. Teszek róla majd bemutatót nemsoká (Egyébként pirospont jár a Cewének, mert elvileg 5 munkanap alatt készül el egy fotófüzet, de már a 2. nap készen lett!)

Ezután nővéremék meglepetése következett, ők ugyanis színházjegyet vettek anyunak. Mivel apukám még nem egészen színpadképes, így én mehettem el anyával. Nos az odaúton csak 2x kanyarodtam rossz felé, hiába tudtam, hogy hova kell menni, tettünk némi kitérőt, mire odaértünk az IBS-hez. De még így is teljesen időben átvettük a jegyeket "Az úr vadászni jár" című bohózathoz. Nem vagyok színikritikus, úgyhogy megkímélek mindenkit az alapos elemzéstől. Egyébként én abba a "nézőkategóriába" tartozok, akik azért mennek színházba (majdnem azt írtam, hogy "azért járnak" dehát járni éppen nem járok, csak hébe-hóba megyek), hogy kikapcsolódjanak. Engem nyomaszt a dráma, a nehéz darabok, én szórakozni szeretnék, jólérezni magam, ha már kimozdulok, így én a könnyed, vidám darabokat szeretem (nameg a zenés darabokat, musical-eket) Tegnap este nevetésben nem volt hiány, nagyszerű szereposztással, rengeteg helyzetkomikummal garantált volt a szórakozás. Nem fogok végigelemezni mindenkit, de engem lenyűgözött Kökényessy Ági fiatalos szépsége és Vida Péter "gumiarcú" poénbombái :)

Nos az előadás után is várt ránk meglepetés, a parkolóban ugyanis égve hagytam a lámpát, és a Suzukinak lemerült az aksija. Se kép se hang... Rövid tanakodás, és újabb próbálkozás, valamint telefonos segítségkérés után (jaaaaj, Sab, rajtahagytam a lámpát, most mi a péket csináljak???) nem maradt más hátra, mint kérni a közönség segítségét (vagy előtte felhasználni a felezőt...) Egy nagyon szimpatikus úr kisegített minket a piros Opeljével és bebikázta harmatgyenge akkumulátorunkat. Ezúton is köszönöm!

Végül 3 kép, nos, igen, az én telefonom csak ennyire okos (max 640x480-as képet lehet vele készíteni, ezért ilyen morzsás, mákos, színtelen...), de emlékül megmarad nekünk:







*és egyáltalán nem zárójelesen meg kell említenem, hogy a Zuram huga is tegnap ünnepelt, boldog szülinapot kívánunk neki is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése