2012. június 3., vasárnap

Oldalak

Újabb scrapbook oldalakat hozok :)
Simple Girl Scraps új készletével két oldalt csináltam. Először ezt a sokfotósat. Múlt héten szalonnát sütöttünk a szüleimnél, felavattuk az új sütögetőt, így pont volt egy rakás képem, ami passzolt a készlethez.
Felhasználtam köszönettel:
Gettin' Together by Simple Girl Scraps
My life templates by Simple Girl Scraps
Mivel nagyon zsúfoltnak tűnt (mondjuk sokfotós oldalt nehéz zsúfoltság nélkül megcsinálni úgy, hogy jól látszódjanak a képek), így muszáj volt kicsit kompenzálnom magam, és ugyanazzal a készlettel készült ez a minimál oldal (ami nagy büszkeségemre kiemelt oldal -GSO- lett a bolt galériájában.) A képen Csongi (mondhatnám a Szememfénye szeme fénye)
Felhasználtam köszönettel: Gettin' Together by Simple Girl Scraps

És itt van Orsi új készlete is, amivel a gyereknapi képeket foglaltam oldalba.
Felhasználtam köszönettel: Children's Day pageset by Orsi Simon
Template by Scrapping With Liz

És még nincs vége. Heti cewe feladat ezúttal kedvenc mese megjelenítése/oldalba foglalása. Egyik kedvencem a Hétszínvirág mese, még ma is kívülről fújom a kis versikét:
Felhasználtam köszönettel: Miracle Blogtrainből: Bóbita, SzrJudit és Kovaxka készleteit


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése