2012. június 25., hétfő

Újabb fotókönyv

Mikor Vicky jelezte, hogy Magyarországra jönnek, először azt gondoldoltam, hogy venni kéne nekik egy szép képes albumot kis hazánkról. Aztán a Zuram javasolta, hogy mi lenne, ha készítenék nekik egy fotókönyvet a látogatásról. Így már eleve több fotót készítettem a kirándulások alatt, nem csak magunkról, hanem úgy általában a látnivalókról is, amiket majd fel tudok használni. Persze így is van pár kép, amit a netről töltöttem le, pl a Mátyás templom belsejét mindenképpen szerettem volna belerakni, hiszen mi csak lefóliázva láttuk, az meg nem nagy élmény...
Vickyék még haza sem értek, mikor elkezdtem készíteni az oldalakat. Nem akartam elsietni a dolgot, hiszen nem volt semmilyen időkorlát.Már elkészítettem néhány duplaoldalt, mikor kaptam az Artscow-tól (külföldi cég, ami szintén fényképes ajándékokkal foglalkozik) ingyenes fotókönyv kupont, csak a szállítási költséget kell kifizetni, de még így is feleáron lett volna, igaz, csak 20 oldal a 26 helyett, de sebaj. Újratervezés. Új terveket készítettem, melyik oldalra mi kerüljön stb. Majd jött egy ajándékcsomag Ausztráliából, Vicky és Alastrair küldte, mintegy köszönetképpen. Mivel nem akartuk, hogy sokára legyen kész a mi ajándékunk (az Artscowtól van, hogy 3-4 hetet is várni kell, mire ideér), így bele kellett húznom az oldalak "gyártásába"  és mégis a Cewénél "hívattam elő" (és persz újratervezés, mert az addig elkészített duplaoldalakat szét kellett bontani), így 5 nap múlva már a kezemben is volt. Ha minden igaz, a napokban meg is kapják, remélem, nekik is tetszik (mert nekem nagyon...)
A fotókönyv 21x21-es, keményborítású, 26 oldalas:


9 megjegyzés:

  1. Like gombot nem tudsz feltenni? Vagy biglike-ot, és giga likeot, és értékelnénk az adott napi témát. Ez speciel a gigásba tartozna. Nagyon szép lett, kíváncsi vagyok ők mit szólnak...

    VálaszTörlés
  2. Ez egy giga like könyv.

    VálaszTörlés
  3. Szia, egy kérdés, kérés: a legelső fotókönyved borítóján lévő képet meg lehet valahol találni, szívesen használnám én is...Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Apukám fotókönyvére gondolsz? Az egy háttérkép, remélem, meg lesz, egy régi CD-n van, de amint hazaérünk (most anyukámnéknál nyaralunk), megnézem, jövő hét elején, ha visszanézel, mindenképpen posztolok róla!

      Törlés
  4. Igen arra, hálás köszönet előre is....

    VálaszTörlés
  5. Szia, tudtál foglakozni a képkereséssel? Bocs, többet nem kérdezem, ha azt mondod felejtős....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen-igen. Kerestem, kutattam, de nem találtam az eredetit sehol, ráadásul a borítót jpg-ben mentettem el. Csak annyit tudtam csinálni, hogy stamp-el eltüntettem a 60-ast és nyomdáztam helyette egy foltot. Nem tudom, így megfelel-e, ha igen, töltsd le nyugodtan, ide mentettem:
      https://picasaweb.google.com/enyika/MinyuKreativOldala?authkey=Gv1sRgCPuwjeTqosD5CA#5777165967466743634
      Szólj, ha nem megy, nálam ma vacakol a picasaweb. 3600x2700 a mérete.

      Törlés
    2. Ma sikerült lementeni, el sem tudom mondani milyen jót tettél Velem!

      Millió köszönet, mára a napi "jócselekedeted" kipipálhatod :-)))

      Törlés
    3. nagyon örülök, akkor mai napra pipa :)))

      Törlés