2013. február 13., szerda

Scrap oldalak

Jó régen tettem ide scrap-es oldalt, talán még január elején, így itt az ideje összegezni.
Ez pl még tavaly készült, azt hiszem, az egyik utolsó 2012-es kihívásra. 
Felhasználtam köszönettel: Natali Design 

Ez pedig az idei első fotóval készült, még a karácsonyfa alatt:
 Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design és Beedeesign közös P52-es készletének januári bundle-jét

Aztán itt ez a különleges oldal az én különleges kisfiamról:
 Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design Kinderlee készletét

 És itt van az egyik kedvenc fotóm, ami az utóbbi időben készült és vele egy oldal, ami bár nagyon egyszerű, nagyon szeretem.

Felhasználtam köszönettel: Simple Girl Scraps My Story készletét

A következő oldal szintén nagy kedvencem, és a visszajelzése alapján nem csak nekem tetszik: GSO (gallery standout - napi, heti kiemelés) lett a DST-n és az Mscraps-en is. A fotó szintén saját:
Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design Think Pink készletét

Jönnek sorban a valentin napi készletek is. Mi nem nagyon ünnepeljük itthon a valentin napot, ezért gondoltam most egy fotó nélküli oldallal készítek, de hogy legyen egy kis személyes vonatkozása is, az egyik kedvenc dalunkat foglaltam oldalba:
Felhasználtam köszönettel: Simple Girl Scraps Listen To Your Heart készletét

Még egy szerelmeses, ezen se mi vagyunk a Zurammal (úgyse szeret annyira szerepelni), hanem egy korábbi fotózásról Andi és Tomi:
Felhasználtam köszönettel: Simple Girl Scraps A Simple Love készletét

Egy oldal iránymutatásul magam és mindenki számára. A Cewe múltheti kihívására készült:
Felhasználtam köszönettel: Orsi Simon Blue Zodiac készletét

És a legfrissebb szintén Cewe kihívásra, pacsmagolós, akvarelles képet kellett készíteni. Én a törökszentmiklósi megújult Kossuth tér egy részletét foglaltam oldalba. A kandelábereket a Szigma B. kft készítette :) A fotót és az oldalt pedig jómagam. 
Felhasználtam köszönettel: Natali Design és Anna Aspnes készleteit

1 megjegyzés:

  1. Klasszak!
    A miklósi képet tedd már a facéra! hadd lássa mindenki

    VálaszTörlés