2013. február 24., vasárnap

Stúdióban

A héten volt szerencsém stúdióban fotózni! Tényleg szerencse kellett hozzá, a facebookon egy képmegosztós játékban nyertem a lehetőséget, így profi körülmények között, profi modellel (Szabó Adrienn), profi segítséggel dolgozhattam, tanulhattam. Tavalyelőtt már írtam Iván Ottó egész napos workshopjáról, nos ezt szintén ő és a Profi-glamour szervezi, de kisebb lélegzetvételű, néhány órás klubestről van szó. Igazán családias hangulatban telt az este (rajtam kívül még egy fotós "tanonc" volt, így nem tülekedtünk egymás előtt exponáláskor) A téma a high-key megvilágítás volt, így a sötétszürke műteremben világos fotókat készítettünk.

2 megjegyzés:

  1. Végre valaki nyert facén. A képek tuti jók, örülök hogy tudsz fejlődni, tanulni!

    VálaszTörlés
  2. Minyuka, nagyon örülök, ez biztos, hogy egy igazi szuper élmény volt! ... és mint tudod, én nagyon szeretem a fotóidat - gyönyörűek!! ... és szeretettel gratulálok!!! még sok-sok lehetőséget kívánok!!! :)

    VálaszTörlés