2013. március 22., péntek

Ovis képek

Kézhez kaptuk az ovis fotózás egységcsomagját. Itt az a szokás, hogy van egy pakk, amit lehet kérni egyben (3-4 db 10x15-ös kép, tabló, kulcstartó, keretezett 13x18-as kép) Na, én ezt a pakkot rendszerint nem kérem, csak kiválasztom a nekem tetsző képeket és a tablót, mindezt persze borsos áron. Ami nem lenne baj, ha a minőség követné az árakat. Tavaly ott voltam a fotózáskor, elborzadtam a futószalagszerű, fotózásnak nevezett folyamaton. Kérdezte is az egyik anyuka, hogy én miért "fotóztatom" a gyerekeket, úgyis csinálok róluk elég képet. Nos, van valami nosztalgikus varázsa annak, hogy "ovis fotózás" van, és kapunk profi képeket. Nem kételkedem a fotós hölgy tapasztaltságában. De hogy ezek a fotók katasztrofálisak lettek, az tuti (és nem a gyerekemen múlt a siker...). 3 beállás készült, ebből kettő gyakorlatilag ugyanolyan, csak a háttér más. Három fotóból kettőbe belepislogott a gyerek!
De egy fotó legalább aranyos lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése