2013. március 8., péntek

Scrap oldalak, fotókönyv

Lássuk az elmúlt néhány hét termését :)
Cewe pacsmagolós kihívásra és Orsi Simon (OsDesign) régi scrap készletének újbóli megjelenésének alkalmából készült ez az oldal:
Felhasználtam köszönettel: Orsi Simon - Imperfect Life


Ez szintén pacsmagolós, de ez Simple Girl Scraps készletével:
Felhasználtam köszönettel: Simple Girl Scraps - Lucky Me

Ez pedig a múlt heti blogvonat készleteiből:
Felhasználtam köszönettel: Krisssz, Bóbita Design, Yantra Art és Nessita készleteit

Ezen pedig  Zalán és Zétény:
Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design - P52 March 


Végére hagytam egy fotókönyvet, ami egy tavalyi fotózás fényképeit foglalja oldalba.Egyszerű, letisztult dizájn, csak a fotókra koncentrálva.

Nagyobb mérethez kattints ide!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése