2013. április 9., kedd

Scrap oldalak

Megint összejött pár oldal, amit még nem mutattam itt a blogon.

Giny-nél vendégmunkáskodtam, a csodaszép nagyon csajos készletével ezt alkottam:
 Giny - Be Yourself

Új designerhez is jelentkeztem kreatív csapat tagnak, és legnagyobb meglepetésemre fél óra múlva írta az e-mailt, hogy szívesen lát a csapatában. Két új készlete jelent meg az utóbbi időben. Az egyikkel ezt készítettem (bár Nándi kikéri magának és utálja, ha cukinak hívom, itt mégis olyan cukin mosolygott)
Digi Junkie - Touch of Spring

Ezen pedig még nászutas emlékek, amint épp egy sirálycsapatot üldözök. A fotón eleve "bemozdultam", ráadásul papírképet fotóztam így még homályosabb, de úgy szeretem ezt a fotót.

Digi Junkie - Sea Spray

És egy tavaszváró oldal. Nem idén készült a fotó (azt hiszem, tavaly előtt), remélem, hamarosan lesz ilyen szép idő, hogy lehessen ismét virágba borult fát fotózni.
Simple Girl Scraps - Nature's Delight

És egy szülinapos oldal. Nimi szülinapjára bögrésjoghurtos-meggyes-étcsokis tortát sütöttem, a tetejére pudingot tettem és kockásfülű nyuszit "rajzoltam" (ételszinezős pudingból)
Orsi Simon - Celebration

2 megjegyzés: