2013. április 17., szerda

Scrap oldalak

Az utóbbi napokban nagyon termékeny voltam, persze ez a tervezőknek is köszönhető, akik új készleteikkel alkotásra sarkallnak.

Nővéremmel egy oldal:
Simple Girl Scraps - Sisters

És még Nimi szülinapos képe. Bár mostanában egyre jobban a minimál dizájnban érzem jól s otthonosan magam, ide naffotó kívánkozott. (a szüleim és a fiaim fújnak):
Digi Junkie - Birthday Boy

Ismét vendégmunkás voltam Giny Design-nál, egy tengeres készletből először ezt készítettem, mert olyan cukik:
Giny - By The Sea
 
Majd hogy legyen egy készlethez passzoló oldal is, alkottam egy ilyet, a nászutunkról néhány kép. Ez a stég nagyon népszerű Miamiban, a CSI: Miami Helyszínelők sorozatban is feltűnik néha. Ilyenkor kórusban mondjuk: ott vagyunk, ott vagyunk!
Giny - By The Sea

És a Cewén a kihívás a költészet napjához kapcsolódva versről szól. Én ezt választottam. A Zuram írta. A fotó 2005-ben készült, Bori épp az akkor 3 hónapos Nándit pesztrálta.
Natali Design, Anna Aspnes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése