2013. május 8., szerda

Sommelier*

Tegnap a mai ebédhez készítettem össze a hozzávalókat (mazsolás-trombitagombás csirkemell minyu módra), a mazsolást beáztattam egy kis fehérborba. Majd nekiálltam a húst megsütni, és ahogy ott forgatom a csirkemell darabokat, hallom a hátam mögül hogy valaki elégedetten cuppog. Nos, Nimród könyékig mászott a pohárba és szedegette a borba puhuló mazsoláimat a Kunsági Kövidinkából (ínyenc a gyerek).
A poharat elkoboztam (addigra csak 1-2 szem maradt benne), és adtam neki kevésbé alkoholod verziót :)


*Sommelier a Wikipédia szerint:  (kiejtése ˈsɒməljeɪ, sʌməlˈjeɪ, sɔməlje, magyar kifejezéssel kb. borszakértő) olyan személy, aki főként borok és kisebb mértékben egyéb italok kiválasztásával, ételekhez párosításával és felszolgálásával foglalkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése