2013. május 12., vasárnap

Ugratós

Mai lovas élményem: ügettem, ugrattam (most nem csak járóiskolában kis cavaletti felett, hanem "önálló" kb 40 cm-es cavaletti felett.), majdnem leestem (kicsúszott a lábam a kengyelből és félre is billentem rendesen), majd megint ugrattam, aztán ügettem, és poroszkáltam és figyeltem a többieket, akik már "nagyok" és vágtáznak, a végén megint ügettem kicsit és aztán hazajöttem nagy vigyorral. Ismét Kincsővel mentem, ha jól emlékszem, már 2x "edzettünk" együtt. Kicsit sajnálom, hogy mégse állandóra kapom Adoniszt és mindig más lovon ülök, bár végülis ennek is megvan az előnye: az ember nem szokik hozzá egy ló stílusához.

És elkezdtem összeszedni, hogy eddig kinél hány lovon ültem:

R.-nál: Csemete, Ipor

Szapárfaluban: Nana, Tamara
Panka: Fátra, Herceg
Czirják: Saida, Rasmus, Patriot, Adonisz, Bella, Kincső, Penelopé
És a lista még valószínűleg bővülni fog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése