2013. szeptember 26., csütörtök

CeWe találkozó

Szombatra kimenőt kaptam. Ismét összejöttünk a Cewe fórumos lányokkal. A tavaszira sose jutok el, így külön  öröm az őszi. Most ajándékot is vittem. Nem kötelező, de jólesik adni. Péntek reggel eszembe utott, hogy csinálhatnék scrap-csokit. Vettem a boltban Szerencsi ABC-s csokikat, a papírját leszedtem (az arany színű maradt), terveztem hozzá szépséges új csomagolást, amit sajna első körben nem tudtam kinyomtatni (itthon nincs nyomtatónk, a helyi cégnél meg szabadságon  van a színes nyomtatós pasi...) Az volt a szerencsém, hogy a Zuramat be kellett vinnem Pestre éjjel fél 12-re, így egy éjjel-nappali nyomtatós cégnél ki is tudtam nyomtatni. Másnap reggel már csak fel kellett vagdosni és kétoldalas ragasztóval rögzíteni. Ilyen lett:

És még néhány kép:



Jó volt megint, csajok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése