2013. szeptember 10., kedd

Scrap oldalak

Nézegettem a minap, hogy miről tudtam én olyan sokat (szinte minden nap) írni a blogra. Aztán rájöttem, hogy eleinte külön-külön raktam fel a scrap-es oldalakat, nem így ömlesztve, ezért volt olyan sok bejegyzésem. Nade, lássuk a havi adagot :)
Cewe heti kihívásra készült, ahol blendingelés (elmosás, rétegek "egymásra simítása") volt a feladat:
Credits: Anna Aspnes, Createwings, Dydyge, JenReed 
Fotó: minyu

Ez pedig egy Oscraps-es kihívásra, nyári hangulatot kellett oldalba foglalni.
Credits: ValC Designs 
Photo: minyu

Fröcsögős víz témakörben itt egy oldal a 2011-2012-es fotókönyvünkből:
Credits: Anna Aspnes, CreateWings

És az utána való héten duplaoldalt kellett készíteni a kihívásra, én meg ugye épp fotókönyvet készítettem, úgyhogy nagyon egyszerű dolgom volt.

Credits: Anna Aspnes, Florju

Orsi Simon készletével egy CT oldal az utolsó medencézések egyikéről:
Credits: Orsi Simon (OSIMO)

Egy nyári fotó és Simple Girl Scraps új template készletéhez promó oldal:
Credits: Simple Girl Scraps, fotó: minyu

És a múlt heti feladat a Cewén az volt, hogy foglaljunk oldalba egy olyan dolgot, amit nem szerettünk volna megtenni, mégis megtettük és a végén jól sült el a dolog. Aki jobban ismer (vagy legalábbis találkoztunk korábban), az tudja, hogy nagyon sokáig hosszú hajam volt. Derékig-fenékig érő. Tavaly a Zuram rábeszélt, hogy vágassam le. Bőgtem, mikor levágtam. De néhány hónap múlva egészen megszerettem, és a múlt hónapban, mikor újra fodrászhoz mentem (igen, nekem kell fél év lelki ráhangolódás ahhoz, hogy fodrászhoz menjek), akkor megint vágattam belőle. No, nem sokat, csak 5 cm-t, de azért megint rövidebb lett. (messze van a süni hajtól, az is volt gimi után) Ez egy friss kép, itt már jócskán megnőtt, tavaly, mikor levágtam, kb az államig ért.
Credits: Anna Aspnes

2 megjegyzés:

  1. Klasszak! A rep.múzeumos képet tedd már fel a facéra, örüljönek a múzeumba!

    VálaszTörlés
  2. Nekem így jobban tetszik a hajad.

    VálaszTörlés