2013. október 31., csütörtök

Tv stáb az oviban

Hétfőn tv-sek jöttek az oviba. Ez alkalomból mindkét csoportban (és gondolom a Hunyadi úti "részlegben" is is) kis műsort tanultak meg a gyerekek. Az egyik óvónéni megkért, hogy menjek be fotózni. 
A tv-sek először a kiscsoportba mentek, ahova besunnyogtam, hogy Nimi ne vegyen észre és csak takarásból fotóztam. Először a répamesét adták elő, ahol első körben Nimródom volt a répa. Nagyszerűen alakította a szerepet, csupa átélés volt az egész gyerek :)
Majd körtáncoltak. Na, ekkor észrevett a ded és már épp görbült a szája lefelé, amikor egy óvatlan pillanatban kisurrantam, és csak az ablakon keresztül kukkoltam. Szegény. láttam rajta az abszolút tanácstalanságot, hogy most mi van. Tényleg ott voltam, vagy csak képzelődött, de a lényeg, hogy végül abbahagyta a picsogást és táncolt tovább.
A tv-sek ezután a nagycsoportba mentek, ahol először népitáncoltak a gyerekek, majd cicás-kergetőzős játékot, ahol az egyik "menetben" Csongi volt a macska, kis barátja, Dávid pedig az egér.
A felvétel az ATV-ben és az ECHO tv-n fog menni, decemberben. Addig is néhány fotó:





 

Csongor szerint "juhászruha" volt rajtuk, nos ehhez végképp nem értek, de nagyon cukik voltak, bár mindkét gyerekemnek 3x volt behajtva a derekán a gumi, mégis lecsúszott róluk a gatya :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése