2014. december 27., szombat

Karácsonyi előkészületek

Nem, még nem magáról szentestéről mesélek, még csak az előkészületekről.

Először is a képeslapjaimról :) A Cewés lányokkal küldtünk egymásnak képeslapokat, és annyira jó érzés volt nap, mint nap a postaládát lesve hazaérni, bontogatni a borítékokat. Én digi lapot készítettem, mindenkinek ugyanolyat, de a nevek természetesen egyediek voltak. Ez lustre hívattam elő (selyemmatt), ami nem csillog és zöld/arany kartonra ragasztottam.
Én ezeket a gyönyörűségeket kaptam (+2 érkezett még azóta)

Aztán Zita barátosnémnak vettem ezt szépséges cicás kiskanálkészletet (egy ismerőstől) és Szerencsen járva beugrottunk a csokigyát boltjába, ahol feltankoltunk szaloncukorral és a polcon megláttam, hogy van forrócsokijuk (mármint dobozos por, amiből forró csokit lehet készíteni), no, rögtön Zitára gondoltam, mert ő nagyon szereti. 
  
A kollégáknak is készültem ajándékkal, a lányok kézzel készült szappant kaptak, egy nagyon kedves ismerősöm készíti őket. Nagy dobozzal rendeltem, többfélét is. Egyenként becsomagoltam és felcímkéztem őket.

A szappan mellé csomagoltam egy saját készítésű bon-bont is (aminek a receptjét hamarosan leírom) Andi kolléganőm, akivel nagyon jóban vagyunk, és nagyon sajnálom, hogy ezután kevesebbet találkozunk, mert igazán jó ember, szóval neki egy páros teáskanalat vettem (talán jól jön majd nekik az új lakásukban)

A fiúk a bon-bon mellé egy kis üveg bort kaptak, amit Tállyáról hoztunk és szintén egyedileg címkéztem.

Ezt a kis oldalt pedig néhány közös képekből raktam össze nekik.

 És én is kaptam búcsúajándékot, nagyon kedvesek voltak, ezt a virágmixet és egy hatalmas doboz Mozart golyót kaptam. Furcsa belegondolni, hogy legtöbbükkel valószínűleg nem fogok már találkozni.

No, lassan majdcsak eljutok odáig, hogy a karácsonyról is beszámolok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése