2015. augusztus 16., vasárnap

Aktív pihenés

Ezen a héten (és 2 héttel ezelőtt) én voltam itthon a srácokkal szabadságon. Igyekeztem minden napra valami érdekes / lefárasztós programot szervezni, ha már szabin vagyok, ne csak a tv előtt üljünk.

Voltunk a Lurdy játszóházban, moziztunk is, a felsőlajosi állatkertről írtam már. A hétre betervezett programok közül többet át kellett szervezni, vagy eleve törölni, mert Csonginak fájt a füle, Nimi pedig elkezdett krahácsolni, ráadásul ugye 40 fok van (volt) egész héten, sima játszóterezést nem akartam.
Így Lurdy játszóházaztunk többször is, jártunk a Csodák palotájában (amit mindhárman iszonyatosan élveztek, pedig rengetegen voltak, de most is megbizonyosodtam róla, hogy érdeklődő, okos gyerekeim vannak - és persze én sem vagyok csúnya)







A CsoPa után átballagtunk a játszóházba, ahol Nándi szó szerint rosszullétig ugrált. Egyébként felszereltség szempontjából magasan veri az eddig favorit Lurdy házast, bár ez utóbbiban felszereltek egy Wii-t (virtuális sportolós játék), amit a srácok nagyon szeretnek.
Itt keresd a gyereket a falon :) 


Pénteken pedig a Tarzan parkba mentünk. Tavaly is voltunk, most viszont kihasználtuk a 4 órás jegyet, a gyerekek imádták. A 4 órából 3 órát a vizes játszótéren töltöttek. De azért volt sarazás és ugra-bugra is. Bár egyébként is hatalmas árnyas park az egész, jó volt látni, hogy tavaly óta több játék fölé árnyékoló ponyvát tettek. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése