2015. augusztus 23., vasárnap

Első családi nyaralás

Igen-igen, akárhogy is nézzük, ez volt az első közös családi nyaralásunk. A nagyiknál táborozást mégsem tekinthetjük ugye klasszikus nyaralásnak elvégre hazamegyünk olyankor (még ha a gyerekeknek az már nem a haza)
Alsóörsön töltöttünk pár napot, a szüleim és a barátaik béreltek faházakat (olyan klasszikus üdülős fajtákat) és felajánlottak nekünk is 1-et.
20-a délelőtt indultunk, végig szakadó esővel, én viszont nagyon lelkes voltam és igyekeztem a srácokra is "ráragasztani" a jókedvem. Útközben megálltunk Dinnyésen megnézni a várparkot. Nos, a neten jobban nézett ki, mint élőben (igazság szerint egy családi ház kertje), de egy körnek jó volt. Talán pár év múlva kicsit jobban összeszedettebb lesz (több info), mert most jónéhány váron nem volt kinn, hogy az eredetije hol található. A hideg ellenére tetszett a gyerekeknek is, még "pecáztak" is, és kicsit ijászkodtak, és egy vicces csigafeltekerős versenyt is rendeztünk. (a hely hivatalos honlapja: http://varpark.hu )

Dél körül érkeztünk meg Alsőörsre, elfoglaltuk a szobánkat, de végül ki-kivel-melyik ágyon alszik kérdést estére halasztottuk. 

Elmentünk ebédelni egy vendéglőbe (azért írom ennyire részletesen, mert nekünk ez mind-mind élmény volt. Másnak talán megszokott, hogy minden évben gyerekekkel nyaral, nekünk még ez is újdonság, de remélem, lesz folytatása) Nimi az utolsó rizs-szemet se hagyta kárba veszni.

Délután pedig Nagyvázsonyt vettük célba. Aktuális volt a téma, 3.-ban a Kinizsi Pál volt a kötelező olvasmánya Nándinak, így reméltük, hogy érdekelni fogja. Így is volt, leszámítva az embertömeget nagy élmény volt nekik. (épp várjátékok voltak, ezer ember) 

Este pedig megnéztük a tüzijátékot (ami Nimi szerint "Balomi hangosz" volt, de azért nagyon szép)

Az üdülőben egyébként volt lehetőség lengőtekézni, pingpongozni is, volt egy csomó társasjáték, sakk, könyvek, sőt, még színezők, ceruzák és gyurma is! Nándi egyébként a végére egész jól belejött a pinyózásba!


Pénteken délelőtt kisütött a Nap! Elmentünk Füredre, kinéztem a Bodorka akváriumot, mert az ilyenek szoktak a fiúknak is tetszeni (a honlapjuk: http://www.bodorka.info.hu/ )A parton még megnéztük a kacsákat is, meg az induló hajókat és az akvárium után kicsit játszottunk a kinti rugós játékokon. Utána pedig a füredi kalandparkba is benéztünk, a fiúk végigmentek a junior pályán, aminek sírás lett a vége: Nándi szeretett volna a magasra is felmenni, szerinte ez a kicsiknek jó csak (megígértem neki, hogy jövőre felmehet a nagyra), Nimi pedig a popójára huppant a csúszdapálya végén.







Délután annyira jó idő lett, hogy lenéztünk a strandra és még fürödni is tudtunk. Na, ez az, amiről nincs képem. A Nikont nem akartam vinni, a telefont meg elfelejtettem. A víz egyébként 22 fokos volt, szerintem nagyon hideg, de Nándi és Nimi nagyon élvezték (utóbbiról nem volt kétségem, hogy fogja, a strandon is imádja a hideg mély medencét) Nándiról nem gondoltam, hogy tetszeni fog neki, de nagyon bátran bement apájával úszni. Eközben Nimit csak a lépcső 2 méteres körzetében felügyeltem, aki ugrált, pancsolt, és közben a Star Wars zenéjét énekelte :D 

Másnap reggel összekészülődtünk és indultunk haza. Útközben megálltunk Fűzfőn csúszni egyet a bobpályán. Na ennek is hatalmas sikere volt, úgyhogy jövőre vagy ide vagy Visegrádra tuti megyünk még.



Nagyon jól sikerült ez a pár nap! 

Köszönjük a lehetőséget a PBT-nek is, igyekeztünk nem túl zajosak lenni :P

És én személy szerint köszönöm a Zuramnak, akinek nagyon nem volt kedve jönni, de elviselte minden hülye ötletemet a cél érdekében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése