2015. november 14., szombat

42 perc Mennyország

Így teljesüljön mindenkinek minden kívánsága, mint nekem. :D

Zuram bevállalta a dedeket*, míg én elrobogtam Tárnokra, egyenesen A GYÁRBA. Szabó Lajos (a tulajdonos, mester) elnézően mosolygott, mikor épp azt ecseteltem a Zuramnak a telefonba, hogy ez maga a mennyország, és nem akarok hazamenni :D 


Ha valaki arra jár (Szabóüveg Kft, Tárnok, M7-es lehajtónál közvetlenül), és a középen található lila nagy gömböt (hópihe mintával) még ott találja, akkor hozza el nekem, vevő vagyok rá! ezt már kifelé menet láttam meg....



Végezetül annyit mondanék: magyar üvegdíszt minden magyar fenyőfára!. UFF!


--------------------------------------------------------


*lássuk be, annyi pénzünk mégsincs, hogy a 3 elszabadult gyerek után maradt romokat kifizessük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése