2015. november 24., kedd

Szülinapos-kiállításos-szelfizős

Ahogy említettem már itt is, a XXI. Alföldi tájak, emberek pályázaton beválogatták az egyik fotómat a kiállítási anyagba. Nagyon örültem neki, főleg úgy, hogy bár gyanakodtam, hogy apukám keze is benne van a zsűrizés és kiválasztás folyamatában, az egyik szervező azt mondta, hogy név nélkül nézték az anyagot, szóval jó esély van rá, hogy azért került be, mert tényleg tetszett nekik.
Kaptam szép oklevelet és a kiállítás anyagát zenés CD-n. A megnyitó után a helyi tv-sek riportot készítettek velem is.



Este átmentünk nővéremékhez megnézni az nyaralásos fotóikat és teljesen meglepetésszerűen fel is köszöntöttek :) Közben kipróbáltuk a selfie-botjukat is, mondjuk nekem ugye telefonom sincs, amivel lehetne használni, de jót szórakoztunk. főleg, hogy a srácok hozták a formájukat és állandóan beugrottak a képbe, úgy kellett lefogni mindig valakit :)

Az egyik ilyen fotóval készült ez az oldal, ami egyrészt CT oldal Bóbita Design és Soma Design közös collabjához, másrészt heticewe kihívásra is ment, ahol épp selfizős oldalt kell készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése