2016. június 24., péntek

Lezártuk

Kedden lezártuk a tanévet.
Mindkét iskolásomra nagyon büszke vagyok. Nándi nyelvtanból és matekból is javított a tavalyihoz képest.
Csongi példamutató magatartásáért és szorgalmáért könyvjutalmat kapott, szöveges értékelése röviden: minden tantárgyból "kiválóan teljesített"

Elbúcsúztattuk Nándi tanító nénijét is. Az osztály egy fotókönyvet adott ajándékba. Több heti munkám van benne. A fotók gy részét én készítettem, de kaptam a szülőktől is és a suli honlapján is találtam jópárat.
A hátsó borítón lévő képet már direkt ezért készítettük.

Erre a linkre kattintva lehet lapozósan megnézni:

https://as.photoprintit.com/web/85004630/showPublishedPhotoBook.do?ehash=1f7a09d9819ac7d6ebd2cb3bfb90c24e&skipSessionTimeout

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése