2017. október 3., kedd

Pesti Broadway fesztivál

Idén is remekül névnapoztunk, ezúttal nővérkémmel róttuk az Andrássy út- Nagymező utca-Oktogon-kis_zeg_zugos utcák útvonalat.

Kb egy órás sorbanállás után megszereztük a hőn áhított lufikat és aláírásokat (ki-ki amelyiket akarta) Még szivecskét is kaptam Janza Katától a családi fotókönyv egyik oldalára (és egy csokor kedves szót remekül ellensúlyozta Szabó P. Szilveszter szokásos mogorvaságát)



És beültünk a Starbucks-ba is:

És ökörködtünk a kivetítőnek:

És majdnem összefutottunk Vasvári Csabával, akit kb 20 évvel ezelőtt Szolnokon láttam utoljára színpadon:

És fotózkodtunk MÁZS-al és Polyák Lillával (Judit előbbivel, én utóbbival szerettem volna, végül mindenki mindenkivel összeállt :) )


És egy háztömbnyit sétáltunk wc reményében (végül valami távolkeleti kajáldában majdnem ittam egy tejes-teát. Erről nincs fotóm) és aztán jól megáztunk a végére, de kitartottunk és jóléreztük magunkat (én legalábbis mindenképpen)
Jövőre pedig kibővítjük a színházak éjszakájával!





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper volt! A Starbuck's os pohár figyelemre méltó :) Jövőre Veled ugyanitt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juteszembe, még a Jövőre Veled-et is meg szeretném nézni...

      Törlés