2017. október 4., szerda

Scrap oldalak

Az augusztusi és a szeptemberi Cewe bingóban -mindenféle egyéb kreatív munkák miatt - nem vettem részt, de heti kihívásokra alkotgattam és a SoMa Design kreatív csapatban is munkálkodtam.
3 keret

 Képeslap
 
1 Wordart, 2 gyerek, 3 virág 

 1 gomb, 2 madzag/zsinór, 3 papír
(kiemelt lett az Oscraps hírlevelében)

Múltidéző (Summer Breeze freebie készletekből):

Pecsét kihívás (bármilyen pecséttel) két legyet ütöttem egy csapásra: haladtam a 2016-os családi fotókönyvvel is...

Kezdődik... kihívásra: a 2016-os családi fotókönyv fog így kezdődni, és végződni:


Go, See, Explore készlet SoMa Design-tól
(kiemelt lett az Oscraps hírlevelében)

Sweet Taste Of Summer készlet SoMa Design-tól:

It's A Grape Day készlet SoMa design-tól:



Közben elkészült Irene-nak szánt fotókönyv (halogattam jó sokáig, aztán nagyon bele kellett húzzak, mert a szülinapjára oda kéne érnie, hááááát, necces lesz, de bízunk benne, hogy a Magyar Királyi Posta összekapja magát.
A fotókönyv egyébként 21x21 cm-es 26 oldal, kemény borítós és a Cewe-nél készült. A fotók nagyrészét a saját kirándulásainkon lőttem, de 1-2 helyen nem lehetett fotózni (pl a koronánál vagy a porcelán múzeumban), így ezeket a netről töltöttem le. 30 napig itt nézhetitek meg (linkre kattintva):


http://www.cewe-fotobuch.de/view/9b7841bc9b4f7d1952ef232c70d7ede4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése