2017. november 18., szombat

Londonban jártam, tenisz meccset láttam...

2017-től négy éven át a Nitto a névadó szponzora a londoni ATP Finals tenisz meccseknek. A cégcsoport tagjaként a Nissho dolgozóknak is felajánlottak ingyen jegyeket, én igényeltem is a nővéreméknek, aztán végül úgy alakult, hogy félig munka miatt, félig jutalomból én is mehettem, igaz pont egymást váltottuk.

Kedden délben érkeztünk kollégámmal Londonba. Nem indult zökkenőmentesen a kirándulás, a repülőgépet majdnem lekéstük, taxit mégsem foglaltak nekünk és a szobám sem volt lefoglalva. Emellett gyakorlatilag nulla információnk volt a további két napról, azt tudtuk, melyik szállodába kell mennünk (Conrad Hotel St.James) de hogy a céges vacsora, hol lesz, mikor, mi a dress code, szerdán pontosan mikor és hogy jutunk el a teniszre, na ezeket nem tudtuk.
Szerencsére a szobafoglalásos mizéria miatt előkerítették az egyik belga kolléganőt, kivel sokat levelezünk, mert hasonló pozícióban dolgozunk, így miután elrendeződött a szobám, lerohantam Sofie-t a kérdésekkel.

Délután még maradt időnk egy kis városnézésre:

Este céges vacsora, partnertalálkozó és beszállítói díjak átadása volt a program a hotel egyik különtermében. Erről csak egy közös képem van, amit a céges belső honlapról töltöttem le. Itt a svéd, belga, orosz és magyar különítmény csoportképhez állt össze, ezek a kollégák mind valamilyen Nitto-s "versenyen", prezentáción vettek részt sikerrel (pl GATE, Sanshin, Nitto Way)

és egy "pózolj 5csillagos hotelszobában" kép:

Másnap reggel Nitto-s megbeszéléssel kezdtünk, ahol kiderült, hogy az előző napon megbeszéltekkel ellentétben nem a délutáni, hanem az esti meccsekre kaptunk jegyet. Így délelőtt szabad program keretében nyakunkba vettük a várost. Elgyalogoltunk a Buckingham palotához, körbesétáltuk a teret, aztán átvágtunk a Green parkon, metróztunk ("és az Undergroundon nem mentünk a Westminster felé") elmentünk a Madame Tussauds-hoz, de Gergő a belépődíj láttán meggondolta magát, így nem mentünk be. Majd egyszer máskor. Íy csak tettünk egy nagy sétát, aztán visszamentünk a Buckingham palotához, ahol rengeteg ember gyűlt össze. Még a parkból láttuk, ahogy elhajt a hintó, de mivel a rendőr pont megállított minket, így kénytelenek voltunk végignézni, ahogy bevonulnak a medvekucsmások és a géppistások, majd kiabálnak egymással odabenn, aztán a lovashadsereg is körbevonult a téren, jött-ment a hintó és két motorosrendőr kísért két nagyon gyors fekete autót (meg is állapítottuk, hogy valami fontos ember mehetett és biztos nem a hintóban ült)

Fotós kolléga munka közben:

Aztán beültünk egy Pret a Manger étterembe és egész jó tésztát és joghurtos édességet ettem.

Délután már indultunk a hajóhoz, a Temzén jutottunk el az O2 arénáig. A hajón a Tower Bridge-ig fenn ültünk, de annyira hideg volt, hogy ott feladtuk és lementünk a fedett részbe.

Az arénában kaptunk Nitto-s matricát, fotózkodtunk a kupa másolattal és feltereltek minket a VIP részre. Innen néztük a páros meccset, aztán az egyénit.

Pablo Carreno Busta (ESP) és Dominic Thiem (AUT) párharca nagyon izgalmas volt, hosszúra nyúlt és 3-6, 6-3 után a 3. szettben is kiegyenlített volt a meccs. Végén már mindketten bevetettek minden trükköt, sok szép labdamenetet láttunk, aztán Thiem összeszedte magát és nyert.

Másnap reggel már indultunk a reptérre, a gépünk is időben indult. Nagy élmény volt ez a 3 nap, büszke voltam,hogy mindenhol Nitto-s feliratot láttunk, fantasztikus volt a szervezés, a meccsek hangulata pedig leírhatatlan. Meg is fogadtam a Zuramnak, hogy sose fogom szidni a Nitto-t ezek után. Mondjuk a főnökömre és a Nissho-ra nem tettem ilyen meggondolatlan kijelentéseket, úgyhogy ez rájuk nem vonatkozik... :P

1. Nagy élmény lehetett! Örömödben osztozunk!

2. Mi is ott voltunk bibibi :) Köszönjük a jegyeket, a telefonos segítséget, Kumiko san kedvességét :) Tényleg nem kispályás cég, nagyon precíz szervezéssel. Az, hogy mi kibővítettük Saffron Walden és Cambridge látogatásával már csak hab a tortán.
    Ja és tök jó a Big-Ben régi-most fotó!