2018. november 9., péntek

Hétvégi kreatívkodás...

...avagy DIY fali tároló. Bár Nándi szerint "life-hack". A Zuram szerint meg magunk szívatása kicsit aggódtunk, hogy eltaláljuk a falban lévő vezetéket, de végülis minden jól alakult.

Nah, szóval az egész onnan indult, hogy szerettem volna valami fali tárolót, amire fel tudjuk tenni a telefonokat tölteni, mert eddig csak lógtak a konnektorból. De túl sok helyet elfoglaló polcot nem szerettem volna, mert így is kicsi a konyhám az nagyon kiállna. Így született ez a köztes megoldás, amit a pinteresten láttam először. A pinterest egyébként egy nagyon veszélyes hely, egyfajta kreatív képgyűjtemény, de túl sok időt tud eltölteni az ember a kreativitás magába szívásával.
 
Az alap egy nagyon egyszerű, legolcsóbb, leggagyibb ágyrács. A jobb ágyrácsokkal az a baj (pl ikeás), hogy kicsit domború, így nem fekszik fel a falra. Cserébe persze valószínűleg kényelmesebb aludni rajta.
Vettem még 2 vékony lécet, ez persze lehet szélesebb is, a lényeg, hogy erre applikáljuk majd rá az ágyrácsot. Először is lefestjük a fa részeket. A haladók  előtte le is mérhetik és nem festegetnek feleslegesen, de én ezzel most nem foglalkoztam, nekiugrottam a projectnek, és lefestettem mindent, amit csak találtam a teraszon.
 
Egy nap száradás után a lécekre rögzítettem az ágyrácsot a deszkákat összekötő heveder mentén. Én ragasztópisztolyt használtam, és eddig elég stabilnak tűnik a dolog. Hosszú távon meg majd meglátjuk. (elég nagy felület tapad, így eloszik a súly, de egy-két helyen dekor-tűzőgéppel meg lehet még fogatni)
 
A kész polcrendszert felfúrjuk a falra és mehetnek is rá a csecsebecsék.
Nálunk a konyha falát díszíti, így a telefontöltős kispolc mellett (ami egyébként ikeás illatgyertya doboza, amit csak ezért vettem meg) felkerült még szalvéta és papírzsepi tároló (szintén illatgyertyás doboz), edényfogó kesztyű, bazsalikom, jegyzettömb (amire a Zuram rögtön jegyzetelt is) és néhány bögre, ez nyilván tetszőlegesen bővíthető. Kampókat az ikeában vettem, de szerintem bármelyik barkácsboltban beszerezhető.
 
 
A példa kedvéért felpakoltam pár fotót, csak úgy kétoldali ragasztóval, de egyébként ünnep vagy évszak szerint is díszíthető. Tervezem is, hogy adventkor kicsit karácsonyosabbra veszem majd a hangulatot. Szóval, ilyen lenne fotótartóként (erről az ötletről jövő szerdán bővebben is olvashattok a cewe blogján):
 
 

1 megjegyzés: