2018. november 29., csütörtök

Koncz Zsuzsa koncerten

Normális esetben nem utaztam volna ennyit egy Koncz Zsuzsa koncertért, ekkora rajongó soha nem voltam, de ez azért nem teljesen normális eset volt.
A törökszentmiklósi műv.házban hirdették meg, és családilag vettünk rá jegyet, már csak azért is, mert pont 30 évvel ezelőtt járt itt (ott) utoljára. Lássuk be, nem egy haknizós-koncertturnés jelenség ő - és anno szintén családilag csápoltunk.

Rendkívül jó hangulatú koncerten vettünk részt. Koncz Zsuzsa vérprofi módon vezényelte le az egészet, a zenekar és a technikai stáb abszolút toppon volt. Akkor tapsoltatta a közönséget, amikor ő akarta és akkor énekeltünk, amikor ő akarta. A régi dalok mellett elhangzott néhány új is és volt egy kis "unplugged" verziós egyveleg, amit Cipő emlékének szántak. Nagyon örültem ezeknek (is), mert sok kedvencem van ezekből a duettekből.
Mobilos képek:



IVK fotója:


A végén abszolút megérdemelt álló taps és ráadás: elénekeltük helyette / vele a "Ha én rózsa volnék" és a Sárga Rózsát, nyilván ezt is nagy örömmel, teli torokból (magam részéről mindenképpen elnézést kérek a mellettem ülőktől...) vele énekelni nagy élmény mindenkinek.

A koncert után teljesen elzárkózott mindennemű találkozástól (nem tudom eldönteni, hogy ez már sztár-allűr, vagy csak elfáradt, esetleg picit beteg és nem akar még több embertől még több bacit összeszedni) Mindegyis, végülis a rajongók a manageren keresztül bejuttathattak hozzá dedikálandó dolgokat, vártak is rá szép számmal, ki-ki könyvvel, CD-vel, LP-vel.
Mi is készültünk, Judit egy LP-t hozott, én az emlékkönyvem és apósom emlékének szánt Szerelem című nagylemezt, valamint kinyomtattam a 2011-es scrap-es albumunk linkjét és borítóját, hátha mégis eljut hozzá (aki nem emlékszik rá, itt és itt és itt és itt van róla bejegyzésem és igazából semmilyen visszajelzést nem kaptunk) 
A művésznő mindenkinek mindent aláírt, jót mosolyogtunk az emlékkönyves bejegyzésén :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése