2019. január 12., szombat

Napizene - búcsúzásképp

Az egyik (ex)kollégámtól kaptam:

 Mondjuk jelen esetben leginkább a "...felhalmozott kapcsolati tőkét...", de aranyos volt tőle.

Én búcsúzóul kekszet és bonbon gyártottam nekik és egy "gyors" scrap oldalt, amit kitettem a búcsúsütik mellé. Tényleg sok élménnyel gazdagodtam és hálás lehetek a cégnek, hogy eljuthattam pl Londonba, Stuttgartba és Portoba is, részt vehettem partnertalálkozókon és gyárlátogatáson és megismerhettem sok-sok érdekes és/vagy értékes embert. Mondom, viszem a felhalmozott kapcsolati tőkét :)

A kollégák össznépileg egy csinos tulipán csokorral és egy fantasztikus jegy.hu utalvánnyal leptek meg (és pluszban egyik kolléganő magánakcióval is megajánékozott, különleges érzés reggel fél 8-kor búcsúzkodni és látni, hogy tényleg hiányozni fogok neki-egy kicsit legalább)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése