2019. január 1., kedd

Összegzés

MUNKA: 2018-ban több esemény is történt munka fronton. Júliusi változások után decemberben felmondtam. Január végén kezdek az új munkahelyemen, Pécelen, mint gyárigazgató asszisztens. Fotózás terén is egész jó évem volt, reméljük, a 2019 még szebbet tartogat.

SPORT: Azt hiszem, ennél kevesebbet már nem lehet sportolni, így szégyenszemre azt kell mondanom (leszámítva a munkahelyi lóti-futit és a gyerekek utáni rohangálást), 2018-ban kb zéró napot/órát sportoltam. Na, jó, kb 3x elmentünk az uszodába családilag úszni. És Lisszabonban rengeteget sétáltunk, de ez ugye nem tekinthető "rendes" sportnak.

KONCERT: Februárban jótékonysági gálakoncertre mentünk anyuval, ahol Szabó P. Szilveszter is fellépett, zenekarral. Aztán szeptemberben picit belehallgattam a Pesti Broadway fesztiválba és novemberben Koncz Zsuzsa koncerten voltunk.

SZÍNHÁZ: 2018-ban sok-sok új színházi élménnyel gazdagodtam, ezekről azt hiszem be is számoltam. A "mindenhavi színházunkat add meg nekünk" kampányomat sikerült überelni, így a 2018-as színházi előadások a következőképpen alakultak (és 2019-re már 3 előadásra is van jegyem):
Rebecca - Operett színház
XIV. René - Karinthy Színház
Jövőre, Veled, Itt - Operett színház (Raktár)
Boeing, Boeing - Thália színház
Dzsungel könyve - Pesti színház
Egy csók és más semmi - Vidám színpad
Délután a legjobb - Vidám színpad
Pál utcai fiúk - Vígszínház
Notre Dame-i toronyőr - Operett színház
Hegedűs a háztetőn - Szegedi Szabadtéri
A kulisszák mögött - Rózsavölgyi szalon
A vöröslámpás ház - szolnoki Szigligeti színház
Apáca show - Operett színház
Tied a világ - Játékszín
A baba - Karinthy színház

MOZI: 2018-ban én 2x (Ferdinánd, Han Solo), Zuram 1x (Hihetetlen család 2.) volt a fiúkkal mozizni. Kettesben ezúttal nem sikerült.

KIRÁNDULÁS: Egy szekszárdi és egy demjéni kirándulás után nagyon vártam a lisszaboni túránkat. Fantasztikus volt, örök emlék! És bár munkaügy miatt, de végülis Stuttgart és Portó egy kis részét is láttam.

KÖNYV: 2018-ban kicsit kevesebb időm maradt az olvasásra. Illetve inkább azt mondanám, hogy volt időszak, amikor többet tudtam olvasni és voltak hónapok, amikor meg semmit. Végülis 41 db lett a végeredmény, ami sokkal karcsúbb, mint a tavalyi.

SCRAP: 2018-ban nagyjából 71 darab scarp oldalt készítettem, ennek egy része fotókönyves oldal. Plakátok, képeslapok szmát nem tudom, általában minden fotózáshoz készítek lapot + húsvét, karácsony stb stb. Emellett egy könyvborítót is én tervezhettem, ami decemberben jelent meg nyomtatásban.

BLOG: 2018-ra 107 blogbejegyzés jutott, ami statisztikailag jobb, mint a 2017-es, de még mindig elmarad a korábbi évektől. Köszönöm nektek, hogy jöttetek, olvastatok!


Gyertek 2019-ben is, és olvassatok, néha kommenteljetek, ha van mondandótok, vagy helyeseljetek, vitatkozzatok, örülök, ha érkezik hozzászólás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése