2019. január 2., szerda

Színházas lista

Sokat emlegettem már, hogy van egy állandóan bővülő "kötelezően megnézendő színházi darabok" listám. Nevezhetjük ezt színházas bakancslistának is, ez úgyis olyan divatos kifejezés mostanság. Gondoltam, megosztom veletek is, hátha valaki kedvet kap ez alapján színházba menni (nem csak az én szubjektív leírásaim alapján) Egyébként tavaly rengeteget kipipáltam. Nem fontossági sorrendben van, egyszerűen ahogy a listára kerültek. És azok nincsenek rajta, amiket majd "mindenképpen szeretnék mégegyszer megnézni".

-Hőstenor (Thália) ezt már 2 éve kinéztem, de csak most januárban jutok el majd (remélem, kopp-kopp-kopp)

-Porgy és Bess (Erkel színház, vagy Operaház) talán ez az egy komolyabb darab lesz a listán, amire régóta várok, Gerschwint nagyon szeretem, de ez az opera sem nem annyira vidám. 

-Naptárlányok (Pesti Magyar színház) ezt azt hiszem, csak Hegyi Barbara miatt...

-Nők az idegösszeomlás szélén (Átrium), na ezt is olyan ritkán játszák, hogy úgy kell vadászni a jegyet rá.

-Mary Poppins (Madách) elsősorban a gyerekekkel, de mivel én is szeretem a dalai, egyszer biztos megnézzük a fiúkkal. A két kicsivel legalábbis.

-István, a király (Operett színház) erre már volt jegyem, de a csillagok állása nem kedvezett :) Majd eljön az én időm is.

-A bolond lány (Karinthy színház) ez szintén olyan, amire volt már jegyem, aztán nem tudtam elmenni (így jár az ember lánya, ha időben lecsap a jó helyekre, aztán meg mégsem ér rá)

-Menopauza (Játékszín) ez még egészen friss kigondolás, nem olyan régi bemutató

-Az ember tragédiája (Nemzeti színház) ezt meg tegnap este találtam ki, ez az egyetlen darab, amit a Zuram hajlandó lenne megnézni velem kettesben. Az időpontot még keressük rá ...

és plusz egy, amire még gyűjtöm a bátorságot: Chicago (Átrium), ezt csak Csarnóy Zsuzsi miatt nézném meg, de az Alföldi-féle rendezésről hallottam furcsákat, úgyhogy ezt csak akkor, ha semmi más nem jön szemben egy adott hónapban, és erre még épp lehet jegyet kapni...

Ki mivel egészítené ki?

Menjetek színházba 2019-ben is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése