2019. április 20., szombat

Naptár 2019-2020

Igazság szerint karácsonyra szoktam elkészíteni, de most kicsit csúszott a dolog, és ha már így esett, akkor gondoltam ne vesszen kárba 3 és fél hónapnyi lap, legyen rendhagyó és kezdődjön májussal az év.
Ehhez a Cewe naptársablonját használtam és csak a négyzet alakú képeket scrap-eltem meg photoshoppal. Legtöbb oldalhoz eleve megvoltak a tavalyi fotókönyvből a sablonok, csak újra kellett rendezni és néhány új oldallal megtoldani.

Az előlapja ilyen:

Az utolsó oldalt pedig félkészre hagytam, a hajó képeket a netről szedtem le, és tettem rá 2 keretet, mert a hajón készült képeket csak tegnap este mutatta anyukám. Ezekbe a keretekbe reggel a Rossmannban lévő Cewe terminálnál nyomtattam fotót és egyszerűen beragasztottam...


Ha az összes lapot szeretnéd megnézni, ide kattintva június közepéig megteheted:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése