2019. április 17., szerda

Színházban keresztanyámmal - Nők az idegösszeomlás szélén

Az úgy volt, hogy hétvégén megleptük aput (már hogy jól beállítottunk péntek este hozzá), aztán mi lepődtünk meg legjobban, hogy keresztanyám (akit kb 5 éve láttam utoljára) szintén ott van. Gyors összeborulás és hogyvagy-jolvagy után az első kérdése az volt, hogy mikor megyek legközelebb színházba... Lehet, hogy régen találkoztunk, de a FB-on követi a színházas-fotós bejelentkezéseimet.

Nos, mivel Dina nem mondta biztosra a keddet, így vele a májusi párosbelépőmet osztom meg (juhúúúú, A bolond lány, nekünk való darab), Mariannt pedig elhívtam a Nők az idegsszeomlás szélén című musical-re.


Nem ismertem az eredeti sztorit, a filmet sem láttam (Almodovar), és legelőször egy fotó fogott meg, tulajdonképpen ezért is került és már jóideje rajta volt a kötelezően megnézendők listáján 
Még januárban megvettem a páros jegyet, és külön öröm volt, hogy bejött az álomszereposztás: pont a szívem csücskeivel: Peller, Janza, Gubik trióval az élen.

Imádtam a dalait (mindenki leénekelte a hajat a fejünkről, zúztak rendesen!), imádtam a poénjait (minden drámájával együtt nagyon vicces volt), imádtam, hogy még a 3. sorból is lehetett érezni a bazsalikom illatát, imádtam az egészet, úgy ahogy van. Többszörnézős darab, aki tud rá jegyet szerezni, hívjon meg engem is!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése