2019. április 5., péntek

Véremet adtam a trónért

Egyébként is esedékes volt a véradás (decemberben megfázás miatt nem tudtam elmenni, aztán az új munkahely miatt halogattam, nem akartam lógással indítani), de az HBO és a Vöröskereszt különleges Trónok harca-véradós kampánya megadta a lendületet. Az Alleeba mentem és úgy terveztem, utána egy dumcsi is belefér Zita barátnémmal. Hát ebből az utóbbiból 2 puszira futotta, mert olyan sokan voltak (2 órát álltam sorba csak az adminisztrációnál), hogy csak hazafelé megálltunk a házuk előtt, köszöntünk, integettünk Vicának és már mentünk is tovább. extra ajándékok ide vagy oda, azt hiszem, maradok a falusi véradásnál (és ha jól sakkoztam, belefér a május végi munkahelyi véradás is, aminek én vagyok a szervezője...)



És hogy témánál maradjunk, a héten szóltak, hogy foglaljak hotelszobát Mr. Winternek, mert jövő héten érkezik a céghez. Szóval... Winter Is Coming 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése