2019. szeptember 2., hétfő

Nyár

A nyári szabadságolásokat idén nagyon nem jól terveztem és szerveztem, de hát ez van, jövőre ügyesebb leszek. 

A fiúk 3x1 hetet töltöttek Miklóson, ebben volt régésztábor és vizimanó tábor is, nameg sok egyéb izgalmasság, érdekesség.








Volt olyan hét, amikor a kicsik az inárcsi művházas napközis táborban voltak (bicajtúrákkal, strandolással, kirándulásokkal telt a hét), Nándi pedig otthon egyedül, jól érezte magát.



Ezen a nyáron sok időt töltöttek apájukkal, ezekről nincs kép, mert külön programot nem nagyon szerveztek, inkább csak otthon együtt voltak (ilyen is kell)

És ahogy már beszámoltam idén külföldre is eljutottunk a gyerekekkel, sok-sok élménnyel gazdagodtunk Törökországban (részletes utileírás itt: https://minyuka.blogspot.com/2019/08/hurra-nyaraltunk.html)

Egy rövidke napra lenéztünk a Balcsira is.





Néhány napot én is voltam szabin, a szokásos programokkal ütöttük el az időt: mozi, Meki, játszóház, iskolakezdési bevásárlás. De újdonságként kipróbáltuk a Ruminis szabadulószobát is, amiről írtam már.

Az utolsó szabad munkanapon pedig ellátogattunk a Nádas Pihenőparkba. Igazság szerint munkakapcsolat révén  jutottunk el (a szálloda részbe szoktunk szobát foglalni a német kollégáknak). Nagyon szép helyen, elég távol Budapesttől, de pont közel a reptérhez, hogy én a leszálló repcsikben is tudjak gyönyörködni. Először kalandparkoztunk (mondjuk Nimi a 2. pálya után feladta, Nándi meg ki se próbálta, tehát inkább úgy fogalmaznék, hogy néztük, ahogy Csongi kalandparkozik)




Utána a két kicsi kifulladásig csúszdázott, Nándi inkább a kacsákat szelidítette én meg úszkáltam és pihentem egy kicsit. Pompás hely, családosoknak is ajánlom (ez itt a reklám helye :) https://nadaspihenopark.hu/hu/nadas-szabadidopark)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése