2021. augusztus 7., szombat

Hurrá, Nyaraltunk!

 Elég sokáig húztuk-halasztottuk a döntést. Bár nyár elején már együttesre írtuk ki ezt a hetet szabadságnak, hogy tényleg nyaralni megyünk, vagy csak otthon pihizünk, azt nagyjából az indulás előtt 3 héttel konkretizáltuk, mert tartottunk az újabb kedvezőtlen korlátozásnak. 

Végül Bükfürdő mellett tettük le a voksunk, 5 napra foglaltam a Danubius Hotelba, elsősorban az all inclusive étkezés és a számtalan extra szolgáltatás miatt. Persze azt nem néztem, van-e az 5 medence mellett csúszda is. Nándor rögtön lefikkantotta, merthogy Törökországban ez is volt... Mondjuk nála már megszoktuk, hogy minden IS szar. Két szobát foglaltunk, és nagyon pozitív meglepetés volt, hogy a szobák egy ajtóval átjárhatók voltak, így külön, de mégis együtt lehettünk. A szobáink egyébként nagyon szép enteriőrrel*, modern fürdővel és asztal-szék-szárítós erkéllyel rendelkeztek, minden nap kaptunk ásványvíz utánpótlást, a gyerekek egyszer dobozos üdítőt is. Az all inclusive-ba egyébként ingyenes korlátlan üdítő és bor-sör is tartozott.

Kedden indultunk, délután még csobbantunk egyet. A fiúk este birtokba vették a fitness termet is, Nándi 20perces kocogással, Csongi ugyanennyi bicajozással zárta a napot. (és persze kipróbáltak minden gépet)


Szerdán a thermal spa-t vettük célba, hát, nem volt meleg, viszont legalább kevesebb volt a vendég. Kinn pakoltunk le, de aztán behúzódtunk, mert bár 26-28 fok lehetett, végig borult volt az ég. Strandról hazafelé megkerestük a helyi multigeoláda ládás állomását is.


 

Csütörtökön jött a lehűlés, és bár a reggeli eső elállt, mérséklődött, melegedni nem akart az idő, így kirándulós programot szerveztünk, útbaejtve a váti kápolnát (ahol a vizes fűben telefonos segítséggel meglett a geoláda, viszont teljesen átázott mindenki cipője) elmentünk a sárvári várhoz. A gyerekek végigtrappoltak az egészen, mi még nézelődtünk volna (ki találja meg a fotókon Harry Potter reinkarnációját?) A hotelben én még beültem Náray Erika és Kerekes József szinkron-órájára (szerdától szombatig családi szinkrontábort szerveztek a hotelben, amin szintén ingyen lehetett résztvenni). Nagyon érdekes volt, nagyobb gyerekeknek mutatták meg a szinkronmunkát, ki is próbálták magukat, komoly felszereléssel. Amikor én ott voltam, épp a Doktor Bubót egyik jelenetét "kellett" felmondani. Nagyon nehéz ám, az ember bele sem gondol, mikor csak egy darab papír van a kezében és egy rajzfilm részletet néz. A fiúkat nem tudtam rávenni, hogy akár csak megnézzék, mi ez, ők inkább lementek játszótermezni, utána meg medencéztünk egyet, a vizikosár különösen szuper volt. A srácok még egy esti edzést lenyomtak (ezúttal 1-1 órát) Nagyon belejöttek, komolyan elgondolkodtam egy futópad beszerzésén.


Csütörtök este jött a telefon hogy a Zuram munkahelyén leállt a rendszer egy része, így az este részéről telefonálással telt, részemről meg pakolással: csak azért nem indultunk rögtön, mert este 9 volt már, így reggelre toltunk kijelentkezést. Végülis a kollégája hajnal 5ig melózott rajta és sikerült helyrekalapálnia, akármi is ment félre korábban. Mivel a reggel még hűvös volt, így szintén kirándulni mentünk: először Csepreg mellett kerestünk egy újabb geoládát, majd mire bejártuk a kőszegi várat és felfegyverkezve (szó szerint**) visszaértünk a hotelbe, kisütött a nap, így délután, amíg a Zuram aludt, ismét elmentünk a thermal spa-ba. amíg benn sodrófolyosóztak a fiúk, én olvastam (fel-felpillantva, minden körben megszámláltam őket, vagy a lábukat-lásd fotó), kitört a vihar. Igazából akkora volt a hangzavar odabenn, hogy észre se vettem, amíg a Zuram nem hívott, hogy jól vagyunk-e. Este bowlingpályát foglaltunk, ahol Csongi magabiztosan nyert, 2. helyen apája, 3. helyen Nándi végzett. Nimi a 4. gurítás után sírva feladta. Kicsit vigasztalt a tudat, hogy a szomszéd pályán a 4 gyerekből 2 szintén sírva fakadt, mert nem ment a játék... 



Szombat reggel indulás haza, szívás az autópályán (erről nincs képem), rohadt sok autóval kb 90-es átlagtempóval, M0 helyett fővárosi kerülővel. 


Szép volt, jó volt, tartalmas volt, visszamennénk (4-et kongattam Kőszegen a harangtoronyban...)***


------------------------

* kis csalódás, hogy a pótágyat minden este újra kellett "deszkázni" és a wc papírt csak 2. kérésre töltötték újra, a lift pedig katasztrofális. 

** kardokkal, íjakkal, karkötőkkel, ki-ki érdeklődési körének és korának megfelelően.

***1 kongatás-itt jártam, 2: nem bántam, 3: körbenéztem, 4: visszajönnék



1 megjegyzés: