2021. augusztus 26., csütörtök

Online színház 2. negyedév +egy kicsi

Április elején dupláztam a Jövőre, veled, itt-et. Idióta - gondolhatnátok, de ez a legkedvencebb kedvenc és annyira örültem, hogy felvették, hogy muszáj voltam megnézni pénteken és vasárnap is - ugyanazt. Nagyon hiányzott a közönség reakciója és nem volt benne annyi impro, így pl Janza párnába fuldokló röhögése(i) elmaradt(ak). Nameg nem tudok elmenni amellett szótlanul, hogy a pandémia alatt, hát hogy is mondjam... jókat ettek és nem táncoltak annyi koreográfiát, mint korábban. Konkrétan szerintem az összes jelmezt bővebbre cserélték. Mégis imádtam és nevettem és bőgtem és énekeltem és imádtam, és nevettem, ja ezt már írtam. Pénteken fenn voltam éjfélig, és miután végignéztem "rendesen", vissza-visszatekertem a kedvenc jelenetekhez. Hát így.


Aztán már elindult a nézőteres színházazás, de júniusra nem volt túl nagy választék és kedvem volt valamit online nézni. És ahogy keresgéltem, rátaláltam a Hadart Oscarjára, amit egyébként Csarnóy Zsuzsi nélkül nem biztos, hogy megnéztem volna (néhány éve váltóban játszották Vándor Évával), de most "jobb híján" vettem jegyet. És abszolút pozitív csalódás volt, még úgy is, hogy a Stallone-s filmet pl nagyon szeretem, és ilyenkor ugye mindig vannak az embernek elvárásai. No sikerült meglepniük, mind a színészek, mind a felvétel, a hang és még a végén a tapsrend is teljesen rendben volt. Örülök, hogy vettem jegyet, mert nagyon jó hangulata volt.


És mivel augusztus elején már nagyon hiányzott a színház (hihetetlen, hogy a színházak nagyrésze szünetet tartott az 1 éves kényszerpihenő után), így nekiültem keresni újabb online színházast és az Anyatigrisre esett a választásom, amiről gyakorlatilag nem tudtam semmit. Nagyon jópofa, kicsit hajaz a Menopauzára, és nem csak abban, hogy 4 nő kifigurázza az adott élethelyzetet (babavárás, szülés, szülővé válás). Gyakorlatilag a színészeken kívül a stáb ugyanaz (a rendező, koreográfia, jelmez, magyar szöveg stb)
A 4 szereplő igazából 4 énekesnő, akik közül nálam kilógott Király Linda. Sajnos sokszor nem értettem a szöveget és bár a blues-os részeknél jó volt, egyébként egyáltalán nem illett ebbe a darabba. Jónás Andrea, Danics Dóra és Nika viszont teljesen megleptek. Nagyon jól játszottak, sokszor egész természetesnek tűntek. Jónás Andit imádtam sziporkái miatt. Danics Dóra volt számomra a legszórakoztatóbb, no és Veres Mónika egyik szólója lúdbőrőzősen szép volt! Azt hiszem, még színházban is megnézném.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése